جک و اس ام اس

جک و اس ام اس
سه شنبه 7 خرداد ماه سال 1387 ساعت 00:40 AM

سر کلاس ریاضی بود که استاد اومدو دو خط موازی کشید خط پایینی نگاهی به
خط بالایی کرد و عاشقش شد. خط بالایی هم نگاهی به خط پایینی کرد و تو
دلش عاشقش شد، در همین هنگام بود که استاد داد زد دو خط موازی هیچ وقت
به هم نمی رسند.

 

وقتی با یک انگشت به طرفه کسی اشاره میکنی و اون رو مسخره می کنی، اگر
خوب نگاه کنی می بینی سه ‌تا انگشت دیگه به طرفه خودته.

 

وقتی به آسمون نگاه می کنی، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی
که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره رو همه نگاه میکنن.

 

همیشه تو یک ارتفاع بالایی از جو، دیگه ابر وجود نداره. اگه یک وقت
دیدی آسمون دلت ابری بود بدون به اندازه کافی اوج نگرفتی.

 

زندگی مثل پیانو است، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای
شادی ها. اما زمانی می توان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه
را با هم فشار دهی.

اینترنت بدون استفاده از ویندوز در مادربردهای جدید ASUS
ایتنا- کمپانی اسوس به عنوان یکی از تولیدکنندگان مادربورد در دنیا، فناوری Express Gate که در واقع یک پلت فرم منحصربفرد برای سرگرمی کاربران می‌باشد را معرفی و در سری مادربوردهای اسوس P5Q نیز از آن استفاده کرد.


این فناوری بدیع و منحصربفرد قادر است تا تنها در مدت زمان 5 ثانیه از زمان راه‌اندازی سیستم، امکان دسترسی آنلاین را برای کاربران فراهم آورد. این فناوری در واقع به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان کوتاهی بتوانند به راحتی از اینترنت استفاده نمایند، فعالیت‌های مربوط به وب و یا پیغام‌های آنلاین یا حتی دیدن عکس‌ها را بدون نیاز به وارد شدن به محیط ویندوز انجام دهند. این امکان، کاملا مناسب کاربرانی است که دائما در سفر هستند و یا مجبورند در یک محدودیت زمانی و ظایف و کارهای خود را انجام دهند.

با استفاده از این ویژگی، تنها با گذشت 5 ثانیه از زمان راه‌اندازی، کاربر قادر خواهد بود تا آنلاین شود. با توجه به این زمان دسترسی سریع به اینترنت، کاربرانی که همواره دچار محدودیت زمانی می‌باشند، قادر خواهند بود تا از امکاناتی نظیر نمایش تصویری آنلاین، MSN، Google Talk، Skype و یا Yahoo Messanger به سرعت و به راحتی استفاده نمایند و یا ایمیل‌های خود را در مدت زمان کوتاهی بررسی کنند. علاوه بر این در بخش مدیریت تصویر بکار رفته در این فناوری، به کاربران این امکان داده می‌شود تا فایل‌های تصویری را با توجه به سلیقه خود، در حالات مختلف مشاهده و یا ویرایش نمایند.

همینطور واسط (Interface) بکاررفته در Express Gate کاملا کاربرپسند بوده، به نحوی که افراد مسن و یا خردسال نیز بهع راحتی می‌توانند از آن استفاده نمایند. گفتنی است امکان Express Gate ASUS یک سیستم عامل منحصربفرد تعبیه شده درون مادربورد اسوس است که تنها با فشار دادن دکمه پاور، امکان دسترسی سریع به اینترنت را برای کاربر فراهم می‌سازد. علاوه بر این مدل Express Gate SSD که بروی حافظه فلش روی مادربورد نصب شده، قادر است تا راه‌اندازی کامپیوتر را به راحتی و بدون نیاز به اتصال به دیسک‌های سخت انجام دهد. شایان ذکر است این قابلیت فوق العاده اکنون بروی سری جدید مادربوردهای اسوس P5Q در دسترس می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد