ساخت فلشهای حرفه ای




چنانچه کارهای مولتی مدیا انجام می دهید و یا طراحی سایت یا کارهای دیگری که در آنها استفاده از فایلهای فلش کار شما را زیباتر و کم حجم تر می کند ولی به دلیل آشنا نبودن و نداشتن مهارت لازم در این نرم افزار، نمی توانید از چنین فایل هایی استفاده کنید، کافی است از نرم افزار این دفعه استفاده کنید.

نام نرم افزار این دفعه Glanda Sothink می باشد و کار آنها تهیه فلشهای حرفه ای برای شما بدون نیاز به دانستن هیچ اطلاعاتی از نرم افزار فلش است، یعنی شما می توانید دکمه ها یا سایتها یا انیمیشن های فلش را بدون دانستن اطلاعاتی از فلش توسط این نرم افزار بسازید و از آنها در برنامه ها و طرحهایتان استفاده کنید.

یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار همین روش کار کرد بسیار آسان آن می باشد و قابلیت دیگر پشتیبانی از زبان فارسی است و... از دیگر قابلیت های آن می توان به بیش از 30 نمونه از قبل آماده شده آن را نام برد که برای کار کرد راحت تر با آن به طور پیش فرض در نرم افزار قرار گرفته و بیش از صدها نوع button و افکت و انیمیشن که در آن قرار دارد اشاره کرد.

شما در این نرم افزار می توانید از تصاویر و موزیک و لینک دادن نیز استفاده کنید که 80 درصد شما را از نرم افزار فلش بی نیاز می کند. این نرم افزار را می توانید از سایت http://www.sothink.com/ دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد