اس ام اس جدید

یک سری بسیار عالی و خنده دار از اس ام اس های جوم و سرکاری که برای شما در سایت پارسی دانلود قرار دادیم . این سری از اس ام اس ها خیلی جدید است و مطمئن باشید پیشمان نمی شید . پیشنهاد می کنم که حتما این اس ام اس های زیبا رو از سایت پارسی دانلود دریافت کنید و لذت ببرید

http://dl.p30island.com/parsidownload/parsidownlaod.ir/mobile/Wallpaper/sms33.gif

خواندن اس ام اس ها در ادامه مطلب


سلام ببخشید این وقت شب مزاحم می شم, یه سوال خیلی مهم برام پیش اومده:
.
.
.
.
چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژِی نوار غزه به
سی دی تبدیل نشده؟؟؟

این علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه. احترام بگذارید.
...
...
...
تو نمی خواد احترام بذاری، تو از خودمونی زمبه!

تو دنیایی که نامردا ایرانسل از ما می دزدند، من از ناباوری آنجا شارژ جستجو کردم!

در پی از بین بردن آمون توسط زلیخا سه بار با صدای بلند بگو: بت شکنی زلیخا! جان منی زلیخا!

ترکه میره کلانتری میگه طوطی من گم شده. میگن خوب حالا چیکار کنیم؟؟؟ میگه هیچی فقط اومدم بگم فحشی که به آخوندا میده نظر شخصی خودشه!!!

خدایا به ما
اندیشه شریعتی
شهامت مصدق
مرام طالقانی
صبوری خاتمی
عمر جنتی
ثروت رفسنجانی
و اعتماد به نفس احمدی نژاد
عطا کن
آمین

هم‏وطن گرامی آیا می‏دانید: پس از ازدواج با استفاده از تخت و پتوی مشترک می‏توانید تا 70% در مصرف انرژی صرفه‏جویی کنید. "صرفه‏جویی کم مصرف کردن نیست، درست مصرف کردن است".
== شرکت ملی گاز با همکاری ستاد اقامه‏ی ازدواج==


میدونی شباهت تو با لامپ چیه !؟؟
دور هر دوتا تون پشه جمع میشه

فتوای جدید مراجع تقلید: اگر نماز گذار در حالت رکوع یادش بیاید که در قزوین است احتیاط واجب آنست که به جای نماز فاتحه خود را بخواند

خره زیرابروبرمیداره میره جنگل همه نگاش میکنن میگه:چیه آهوندید

لره موقع مرگش بچه هاشو جمع میکنه بهشون یه چوب میده میگه بشکنید میشکنن. بعد یه دسته چوب میده میگه بشکنید میشکنن . بعد یه دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن . بعد 10 تا دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن. مفتول میده میشکنن . تیر اهن 18 میده میشکنن . میگه کره خرا لر بازی در نیارین میخوام نصیحتتون کنم

امشب هفت کاریماما ست پا نشی بری ختمش ها
شب اول شام ندادن
سومش هم همینطور
زلیخا دیگه هیچی نداره واسش ختم بگیره

کائنان معبد برای اینکه درزمان قحطی شناسایی نشونداقدام به کاشت موکردند

زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟
غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!

به زودی گندم های آفت زده کاهنان از طریق کالا برگ !
به فرهنگیان عزیز اهدا میشود !!!

آیا می دانستید؟
.
.
.
هشتاد درصد از درآمد معبد آمون صرف خرید واجبی برای سر کاهنان آن معبد می شود

با یار هزار درد دل دارم من
آری دل بی صبر خجل دارم من
پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟
گوساله ی من بفهم! دل دارم من

در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم
در مکتب عشق...اهل تشخیص شدیم
ره زین شب تاریک نبردیم برون ...
ماندیم و به دست
دوست سرویس شدیم

دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !
هستی یا خوردنت !!!؟؟
نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد