امکان ارسال اس ام اس با کامپیوتر بدون وصل شدن به اینتر نت


امکان ارسال SMS به موبایل و تلفن‌های ثابت از کامپیوتر شخصی بدون اتصال به اینترنت در کشور از طریق سیستم FSMS فراهم شد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت http://www.khodkar.ir ،مهدی نیامنش مدیرعامل شرکت پیک آسا سیستم با بیان این مطلب (FSMS) را جدیدترین محصول در حوزه SMS دانست و گفت: در سیستم Fixed line SMS امکان ارسال SMS از کامپیوتر شخصی بدون اتصال به اینترنت برای کاربران فراهم می‌شود. وی افزود: با استفاده از سیستم FSMS می‌توان از طریق کامپیوتر شخصی پیامک کوتاه خود را هم به تلفن ثابت و هم به موبایل ارسال کرد که هزینه آن بر روی قبض تلفن دریافت می‌شود.
مجری طرح به عملکرد این سیستم اشاره کرد و اظهار داشت: سیستم FSMS برنامه نرم‌افزاری است که بر روی کامپیوترها نصب می‌شود و با اتصال کابل تلفن به مودم کامپیوتر می‌توان پیام‌های موردنظر را ارسال کرد. وی به ویژگی‌های این سرویس اشاره کرد و ادامه داد: این روش نیازی به اتصال به اینترنت ندارد از این رو هزینه اتصال به اینترنت برای کاربران حذف می‌شود ضمن آنکه ارسال پیام از طریق کامپیوتر بسیار ساده‌تر است و نیاز به زیرساخت‌های خاصی ندارد و در شبکه فعلی مخابراتی کشور قابل اجرا است.
نیامنش با تاکید بر اینکه امکان استفاده از این سرویس برای تلفن‌های ثابت نیز وجود دارد گفت: استفاده از این امکان برای تلفن‌های ثابت نیاز به تلفن‌های خاصی دارد. مجری طرح با بیان اینکه این نرم‌افزار هنوز به صورت عمومی ارائه نشده است، ادامه داد: پایلوت این سیستم در حوزه تلفن ثابت در مخابرات تبریز راه‌اندازی شده است و امیدواریم در آینده نزدیک به صورت رایگان و برای استان‌هایی که سنتر SMS‌ ما را خریداری کنند این امکان را واگذار کنیم.
به گفته مجری طرح، همچنین این پروژه در مرحله تست و به صورت پایلوت در داخل شرکت برای ارسال پیام از طریق کامپیوتر به موبایل راه‌اندازی شده است که به زودی به صورت عمومی نیز قابل ارائه خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دختر یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:57 http://weblord.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خسته نباشید
وبلاگتون خیلی قشنگ و مطالبش جالبن
اگه میشه من ور با نام " مدل لباس مجلسی " لینک کنید
در ضمن من روزانه 10 پست جدید به وبلاگم اضافه می کنم
و همیشه اپ هستم
منتظر شما هستم
ا سربلند باشی دوست عزیز
[گل][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد