پدیده ای در صنعت موس

در حدود 2 سال پیش شرکت لاجتیک، ماوس MX700 را ارائه کرد. که پرش بزرگی در علم ماوس‌های بی‌سیم بود. اولین ماوس بی‌سیمی بود که به خوبی ماوس‌های با سیم کار می‌کرد. این یک موفقیت بزرگ بود و درست چند دهه بعد شرکت لاجیتک جانشین آن، به نام ماوس بی‌سیم لیزری MX1000 را وارد بازار کرد. این ماوس جدید وعده‌های زیادی می‌داد. بر طبق گفته‌های این شرکت، ماوس‌های نوری دیگر منسوخ شده‌اند. کمپانی همچنین ادعا می‌کند که ماوس‌های نوری لیزری جدید، 20 برابر بهتر از ماوس‌های نوری LED کار می‌کند، و حرکات بسیار ریز بر روی سطح که با ذره‌بین می‌توان دید را ثبت می‌کند.

این ماوس به جای LED از گیرنده‌های لیزری جدید استفاده می‌کند که نتیجه همکاری بین لاجیتک و تکنولوژی Agilent است. لاجیتک ادعا می‌کند این تکنولوژی جزئیات سطح صاف را 20 بار شفاف‌تر نشان می‌دهد. وضوح 800 dpi و 5.8 مگاپیکسل سرعت پردازش تصاویر در هر ثانیه و دقت و سرعت بالا از تواناییهای این ماوس است. طبق نظر استفاده‌کنندگان از سری ماوس‌های MX، قدرت پردازش تصاویر در MX1000 بسیار بیشتر از MX700 یا MX900 است.

ماوس‌های نوری چگونه کار می‌کنند؟ماوس‌های قدرتمند لیزری لاجتیک قدرت وضوحی که لیزر دارد را با فنون اصلی ماوسها ترکیب می‌کند، کاری که تا به حال انجام نشده است. یک ماوس نوری استاندارد برای روشن کردن سطح از یک light-emitting diode (LED) استفاده می کند ، اما ماوس MX1000 برای روشن کردن سطح از لیزر - که دقت را بیشتر می‌کند - استفاده می‌کند. گیرنده‌های نوری Agilent در کنار ماوس‌های لاجیتک بیشتر از 6000 تصویر لحظه‌ای می‌گیرند، این اطلاعات را به یک قالب دیجیتالی تبدیل می‌کند و آن را به صورت عددی، تغییر می‌دهد. تعیین محل دقیق و سرعت از خصوصیات این ماوس است. ماوس‌های MX1000 از نوع ماوس‌های بی‌سیم جدید است که جزئیات هر سطح را (از پارچه‌های نرم تا سطوح چوبی صیقلی) بدون اشتباه و با وضوح 800 dpi نشان می‌دهد، در نتیجه از این ماوس می‌توان برای بازی و تجارت استفاده کرد. از نظر اندازه این ماوس ، یک ماوس بزرگ است. از ویژگی‌های این ماوس: شارژ سریع آن است که بوسیله پایه آن صورت می‌گیرد و باعث شده همیشه آماده‌ی استفاده باشد! جنس باتری از lithium-ion (لیتیوم-ایون ) بوده که هیچ‌گاه احتیاج به جایگزینی ندارد،

  • وجود Scroll با امکان حرکت به صورت عمودی که در هر ماوسی وجود دارد به اضافه داشتن توانایی حرکت به صورت افقی بر روی صفحه
  • در جای قرار گرفتن انگشت شست کلیدهای Forward,Back وگردش پنجره ها (an application switch that quickly moves between open windows) وجود دارد که کنترل را آسان می کند.
  • وجود 4 درجه، برای تعیین مدت زمان دوام باتری.
با خرید این دستگاه چه عایدتان می‌شود:   برای استفاده به چه نیاز دارید:
ماوس
 
سیستم عامل IBM یا compatible ®
پایه شارژر
 
Windows® 98, 2000, Me, XP
CD
 
USB or PS/2 port
راهنمای نصب
 
CD-ROM drive
USB to PS/2 آداپتور
 
سیستم عامل Macintosh
آداپتور برق شهری
 
Mac® OS X+
یک موس خوب
 
USB port
   
CD-ROM drive
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد