جدیدترین تکنولوزی مین برد

شرکت GIGABYTE امکانات پیشرفته Over-Clocking را به سیستم های میان قیمت منتقل می کند.
18 جولای 2006- شرکت گیگابایت یکی از شرکت های پیش رو در تولید مادربرد، کارت های گرافیک و دیگر سخت افزارهای PC، از آخرین و

جدیدترین نگارش مادربردهای سری DS خود با ارایه مادربرد GA-965P-DS3 پرده برداشت.

 


شرکت GIGABYTE امکانات پیشرفته Over-Clocking را به سیستم های میان قیمت منتقل می کند.
18 جولای 2006- شرکت گیگابایت یکی از شرکت های پیش رو در تولید مادربرد، کارت های گرافیک و دیگر سخت افزارهای PC، از آخرین و جدیدترین نگارش مادربردهای سری DS خود با ارایه مادربرد GA-965P-DS3 پرده برداشت.
این مادربرد که بر پایه جدیدترین چیپ ست ارایه شده از طرف شرکت Intel یعنی چیپ ست Intel P965 Express طراحی شده است، از پردازنده های قدرتمند و کم مصرف Intel Core2 Duo پشتیبانی می نماید. عمر مفید این مادربرد به وسیله استفاده از  خازن های Solid-State افزایش یافته و علاوه بر این عملکرد آن در شرایط ویژه و زیر فشار سنگین کاری ثابت باقی می ماند.
مادربرد GA-965P-DS3 به کاربران با بودجه متوسط امکان می دهد تا برای اولین بار از مزایای Over-Clocking پیشرفته و کارایی بالا که تا به حال تنها برای مادربردهای سطح بالا و گران قیمت در دسترس بوده است بهره مند گردند.

با استفاده از مشخصات پیشرفته ای مانند تکنولوژی دسترسی هوشمند به حافظه و تکنولوژی دسترسی سریع به حافظه که در سری چیپ ست های Intel P965 Express تعبیه شده است و استفاده از توانایی های پردازنده های قدرتمند Intel Core2 Duo، مادربرد GIGABYTE GA-965P-DS3 قادر است با استفاده از حافظه های DDR2 800MHz و در پیکره بندی دو کاناله کارایی کلی سیستم را تا حد زیادی افزایش دهد.

مادربرد GA-965P-DS3 گیگابایت با پشتیبانی از کنترل کننده های صدای با وضوح بالا از شرکت Intel، صدای فراگیر 7.1 کاناله را برای ایجاد صدای بسیار طبیعی و ارایه یک تجربه منحصر به فرد در زمینه سرگرمی های چند رسانه ای در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد.

افزایش طول عمر:
برای اطمینان از طول عمر بالای سیستم در کاربردهای روزانه و همچنین افزایش ثبات سیستم در هنگام اجرای برنامه های پیچیده، طراحان شرکت گیگابایت با دست زدن به یک ابتکار جالب از جدیدترین خازن های حالت جامد که از پلیمرهای رسانای آلومینیوم استفاده می کنند بهره برده اند. این قطعات از بزرگترین و معتبرترین سازندگان قطعات الکترونیکی تهیه شده، دارای بالاترین کیفیت می باشند.

برای افزایش سرعت، مادربرد GA-965P-DS3 پیشرفته ترین امکانات Over-Clocking را برای سیستم های دسک تاپ معرفی کرده است. Over-Clocking هوشمند به همراه یک محدوده وسیع از تنظیمات برای پردازنده/ حافظه و شکاف های توسعه PCI-E به علاوه امکانات انعطاف پذیری برای افزایش ولتاژ پردازنده/ حافظه/ اسلات PCI-E و چیپ ست تنها بخش کوچکی از این امکانات می باشند. علاوه بر این مادربرد
 GA-965P-DS3 امکانات دیگری مانند C.I.A.2 ، بازیافت تنظیمات BIOS، و آخرین نسخه از برنامه EasyTune را نیز به مشخصه های فوق افزوده است.

با مدیریت درایورها به صورت کاملا" هوشمند و استفاده از نرم افزاهایی مانند Download Center، GIGABYTE BIOS Setting Recovery، Xpress Install ، Boot Menu و Smart Fan کاربران می توانند به سادگی و بدون نیاز به درگیر شدن در فرآیندهای پیچیده، به صورت کاملا" ساده سیستم خود را مدیریت نمایند.
 

امنیت در مادربرد GA-965P-DS3 یکی از مشخصه های کلیدی می باشد. طراحی عالی سخت افزار، BIOS کاملا" محافظت شده توسط تکنولوژی GIGABYTE Virtual Dual BIOS و GIGABYTE BIOS Setting Recovery و نرم افزارهای سیستمی بی نظیری مانند Xpress Recovery2، PC Health Monitor ، HDD S.M.A.R.T. و C.O.M. از عواملی هستند که می توانند مصرف کنندگان را از عملکرد بدون اشکال و صحیح سیستم مطمئن کنند.
 

مشخصات اصلی مادربرد GIGABYTE GA-965P-DS

پشتیانی از پردازنده های Intel Core 2 Extreme / Core 2 Duo / Pentium D
Intel P965 Express Chipset / Intel ICH8
پشتیبانی از حافظه های DDR2 800/667/533
معماری حافظه دو کاناله با پشتیبانی از حداکثر 8 گیگابایت حافظه توسط 4 شکاف توسعه DIMM
شکل ساخت ATX در اندازه 305x210mm
کنترل کننده شبکه گیگابیتی (Marvell 8053)
یک شکاف توسعه PCI-Express x16
3 شکاف توسعه PCI-Express x1
3 شکاف توسعه PCI
6 درگاه SATA 3.0Gbs
یک درگاه IDE
خروجی/ ورودی صدای دیجیتال SPD/IF
10 درگاه USB2.0
کد کننده صوتی 8 کاناله   863  real tek
alc

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد