اس ام اس های طنز

:خوب ایتدا می پردازیم به اصفهان شناسی...اگه می خوایند یک اصفهانی رو بشناسید از این چند مشخصه استفاده کنید:اصفهونیا رو از چهار تا چیز میشه شناخت: - همشون زیرشلواری آبی راه راه دارن - هر قلوپ نوشابه که می‌خورن به شیشه نگاه می‌کنن ببینن ت کجاش رفته - جلوی در وامیستن و به جای اینکه بگن بفرمایین تو، میگن حالا چرا نمیان تو؟ - بستنی لیوانی که می‌خورن حتما درش رو می‌لیسن

یه بابای اصفهانی می خواند بچشو نصیحت کنه می گه همیشه سر به زیر باش. پسر میگه : خوب چرا بابایی؟ پسر جان به سه دلیل: 1-می گن پسر سر به زیریه 2- اگه سکه ای رو زمین باشه بر می داری3- پشت یغت چرک نمی کنه تا هی پیرهن یشوریم مصرف آبمون بره بالا

اصفهانیه موز می خوره ! پوستشو میزاره لای دفترچه خاطراتش

یه اصفهانیه به دوستش میگه : حسن خودکار داری . میگه نه جوهرش تموم شده . به اون یکی دوستش میگه : مجتبی مداد داری میگه نه مدادم نوکش شکسته . اصفهانیه میگه ای بدبختا حالا باید از خودکار خودم استفاده کنم.

گرگه گرسنه اش میشه میره در خونه شنگول منگول در میزنه! پینو کیو میاد دم در میگه از اینجا اسباب کشی کردن!

یه ترکه میره خواستگاری بابای عروس بهش میگه اون گله که زدی به یقت خارش اذیتت نمیکنه ترکه میگه خارش که نه ولی گلدونش که تو شلوارمه خیلی اذیتم می کنه!

یه روز پیر زنه تو اتوبوس میگه نی نای نای نای نی نای نای همه دست می زنندپیرزنه دندوناشو از کیفش در می یاره می زا ره دهنش می گه نیاوران نگه دار

یه بار یه اصفهانیه داشته با خانوادش از جلوی رستوران رد میشده بوی خوب غذا رو احساس می کنن. به بچه هاش میگه بچا اگه بچای خوبی باشین یه دفه دیگه هم از اینجا ردتون می کنم.

یه روز یه پشه تو چای یه اصفهانی می افته . اصفهانیه پشه رو از توی چای در میاره و میگه : یالا توفش کن .

یه روز یه اصفهانیه یه 25 تومنی رو تو دستش هی فشار میداده که دستش عرق میکنه بعد دستش رو باز میکنه به 25 تومنی میگه اگه تافردا هم گریه کنی خرجت نمیکنم!!

یه روز یه تهرانی به یه اصفهانی میگد راست مگند اصفهانیا به خراشون میگند آمو؟ اصفهانیه هم خیلی خونسرد میگد آره آمو

یه خانواده اصفهانی بعد از یک هفته که موز خریدند مردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون برای اینکه مزه موز نره دیگه اب نخوردند

از خروسه میپرسن از جامعه راضی هستی میگه نه والا خجالت نمیکشن ناموس مردم رو لخت توی ویترین میذارن

به ترکه می گن با عناصر جمله بساز.میگه: وقتی سیفون رو بکشیم، اناسر می خورن میرن پایین!!!

یه روز یه ترکه رو پشت بام دیش ماهواره نصب میکنه با رنگ روش مینویسه کولر

میدونین کره ایها اسم بچشون رو چجوری انتخاب میکنن؟
از بلندی یه ظرف میندازن پایین صدای همونو میذارن اسم بچشون مثل: دنگ دینگ دونگ یا دونگ دینگ دانگ !!!

ترکه میره ماه عسل وقتی بر میگرده زنش میگه : چرا منو نبردی ؟! ترکه میگه : خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم

ترکه میخواسته بچش رو نصیحت کنه! میگه چند سالته؟ میگه 16 سال میگه : خاک بر سرت الان هم سن سالات 30 سالشونه

بچه:مامان نهار چی داریم؟ مادر با عصابنیت:زهر مار بچه:اخ جون از شر املت راحت شدیم

ترکه میره خونه میبینه بویه گاز میاد به زن و بچه هاش میگه برق رو روشن نکنید من کبریت اوردم

از یک دیوونه میپرسن چرا دیوونه شدی؟ میگه: من یه زنی گرفتم که یه دختره 18 ساله داشت، دختر زنم با بابام ازدواج کرد، در نتیجه، زن من، مادرزن پدرشوهرش شد، از طرفی دختر زن من که زن بابام بود، پسری به دنیا آورد که میشد برادر من و نوه ی زنم،پس نوه ی منم میشد، در نتیجه من پدربزرگ برادر ناتنی خودم بودم،چند روز بعد زن من پسری به دنیا اورد که زن پدرم، خواهر ناتنی پسرم و مادربزرگ او شد،در نتیجه پسرم، برادر مادربزرگ خودش بود، از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختر زنم،خواهر پسرم بود، در نتیجه من خواهرزاده ی پسرم بودم!!

نینی که از خواب پا میشه جیش داره.... زنبور که رو گل میشینه نیش داره.....چوپون که تو بیابونه میش داره.....این ماهواره که میبینی رو پشت بوم ه دیش داره..... حاجی که از مکّه میاد ریش داره......شطرنج که بازی میکنی کیش داره..... اینقدرم چت میکنی آخره ماه فیش داره

میدونی 21593 یعنی چی؟؟؟ میای ما 2 تا 1 بشیم 5 دقیقه باهم باشیم 9 ماه دیگه 3 تا بشیم؟؟

یه روز یک دختر زشت از دوست پسرش می پرسه فرق من با خورشید چیه . پسرمی گه: هر دوتاتون نمی شه مستقیم بهتون نگاه کرد

پیراهن مشکی من از غم نیست///اس ام اس های نداده من کم نیست
من واسه خودم یه قانونی دارم//////توی قانون من هرکی که واسم اس ام اس نذاره ادم نیست

یه بار یه مورچه ای داشته یه برنج با خودش میبرده دوستش بهش میگه از کجا برنج آوردی ؟ میگه ""حمیییییییییید""

فرق آدما با سگا اینه که آدما این قابلیت را دارن که مثل سگ دروغ بگن ولی سگا از این کارا بلد نیستن

یه مگسه دست می ندازه دوره گردنه دوست دخترش می گه می دونی از"گه" بیشتر می خوامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد