جک و اس ام اس های درجه اول

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی


************ **
می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن...


************ **
خوش حالم که خوابی عزیزم
چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد


************ **
به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به
زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری


************ **
ببین الان ساعت 12شبه. 1 ساعته دیگه قراره که منگولا برن پیش خدا و شفا بگیرن .حواست باشه یادت نره ها ، خواب نمونی یه وقت!!!


************ **








| اس ام اس
اگه تو ۲نیا هیچی نداشته باشی

مطمئن باش که همیشه ۳چیز مال تو هستند :

خدایی مهربون

فکرای قشنگ

و قلب کوچیک من...!





| اس ام اس
من الان بالای یه برج ایستادم

شوخی هم ندارم

اگر بدونم دوستم نداری

همین الان از همین بالا با یه آسانسور میام پایین!!!



| اس ام اس
مرد آمد و دردی به دل عالم شد...

از روز ازل قسمت زنها غم شد...

در دفترخاطرات حوا خواندم ...جانم به لبم رسید تا آدم شد...!


پیام کوتاه | اس ام اس
حرف دخترارو باور نکن...

حرف پسرارو اصلا گوش نکن....!!!



ضد حال | اس ام اس
هیچی نیست کارتو بکن



اس ام اس توپ | اس ام اس
زندگی قشنگه اگه برای تو باشه ........مرگ قشنگه اگه برای تو باشه .......دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه...... من قشنگم اگه با تو باشم ....... اما تو هر جور باشی قشنگی .

---------------------------------------
اسمت رو گذاشتم گل ترسیدم پژمرده بشی . گذاشتم خورشید ترسیدم غروب کنی . گذاشتم جونم که اگه خدایی نکرده رفتی منم برم .

--------------------------------------
وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه زود دستمو بالا گرفتم گفتم : یک بخش اما از وقتی تورو شناختم فهمیدم عشق ۳ بخشه : ۱. عطش دیدنه تو ۲. شوق با تو بودن ۳. و اندوه بی تو بودن .

-------------------------------------
شراب را دوست دارم چون رنگ خونه . خون را دوست دارم چون در رگ جاریست . رگ را دوست دارم چون به قلب راه داره . قلب را دوست دارم چون جایگاه توست .

---------------------------------------
زندگی ۳ چیز بیشتر نیست :

۱. به اجبار به دنیا آمدن .

۲. با غم زیستن .

۳. با آرزو مردن .

-------------------------------------
چنان غرق نگاهت شدم که هیچ غریق نجاتی کار از پیش نبرد .
--------------------------------
۱۰۰ بار قسم خوردم که نامت را به زبان نیارم ولی افسوس که قسم هم نام تو بود .
------------------------------------
عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم غرق شد .


----------------------------------
می دونی رکورد فیلم کردن مردم دست کیه ؟
کارگردان فیلم نرگس که هر شب 70 میلیون رو با هم فیلم می کنه .

---------------------------------------
نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد. نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق عشق را خواندم. نگاهم کرد دل به او بستم. نگاهم کرد اما بعدها فهمیدم فقط نگاهم میکرد... .

------------------------------------
داری میدی مواظب باش به اونی بده که مرد باشه نه اینکه فقط ظاهر مردونه داشته باشه ...
خیلی دقت کن ... گول حرفاشو نخور... ببین راست می گه یا نه
منم حتما رای میدم ...

--------------------------------------
هرگز یادم نمیره لحظه های با تو بودن را هرگز یادم نمیره لحظه ای که لب روی لب هام میگذاشتی و به من طراوت می بخشیدی هرگز لحظه هایی که تو رو زیر آب می بردم و باهات آب بازی می کردم یادم نمیره هرگز از خاطرم نمیری لیوانه شکسته‌ی من!!!!!!! آخه چرا شکستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


--------------------------------
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟ ( پایین رو بخون )















میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟ ( بالا رو بخون )



--------------------------------------
دوستت دارم نه به خاطر شهامتت

نه به خاطر حسادتت

نه به خاطر حماقتت

نه به خاطر جسارتت

فقط به خاطر وجود کثافتت



تقدیم به زهرا | اس ام اس
سیب سرخی را به من بخشید و رفت عاقبت بر عشق من خندید و رفت اشک در چشمان سردم حلقه زد بی مرووت گریه ام را دید و رفت .........
-----------------------------
: دل میخری؟! پرسید چند؟! گفتمش: دل مال تو، تنها بخند. خنده کرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روی خاک افتاده بود جای پایش روی دل جا مانده بود
--------------------
ای همراه بهترین روزهای زندگیم نبودنت را باور نمی کنم با اینکه می دانم محال ترین آرزوی من بوده ای ای همسفر جاده تنهاییم دیری است که به امید با تو یودن نفس می کشم و به انتظار دیدار تو زنده ام با اینکه بارها گفته ای دیگر برنمی گردی ای هم درد با غصه هایم هنوز هم شریک لحظه های غم و شادی من هستی و من هنوز هم با کسی جز تو درددل نمی کنم با اینکه می دانم در کنارم نیستی ای هم دل با قلب شکسته ام قلبم برای تو می تپد و تنها تو می توانی مرهمی بر زخمهای که

------------------------
نمی گویم فراموشم مکن هرگز،ولی گاهی به یاد آور، رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش
--------------------------
پیمودن مسیر ، خود هدف است .... یعنی اینکه آنچه تو انتظار داری ، جلوی چشمانت است ، یعنی اینکه فقط امروز وجود دارد و " فردا " نام دیگری ست بر تمام تنبلی های تو"


---------------------------
اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است.....

اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بهر رنج است......

اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است.

---------------------------
شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شده ای تا می توانی زیبا برقص
-------------------------



صلوات | اس ام اس



آف لاین | اس ام اس
ای کسانی که invisible چت میکنید... بهراسید که خداوند شما را سوسک خواهد کرد... (آیه‌ی 13 - سوره‌ی یاهو!)


شب ها همش به چت خونه می رم من*سراغ آف و آف خونه می رم من

توی این چت خونه ها خسته ی دردم*به دنبال پس آی دیم می گردم

پسم گم شده پیداش می کنم من*اگه کار تو رسوات می کنم من


شعر تیم ملی:

یه تیم داریم قلقلیه / سرخ و سفید و سبزیه

دائیش داره 3پا میره (پای سوم:عصا)/سنش داره بالا میره

میرزا پورم هوا میره/نمی بینه توپ کجا میره

علی کریمیش سوا میره/اون پاش داره جدا میره

کعبی داره کجا میره/لنگش داره بالا میره /نمی دونی تا کجا میره/تا دهن فیگو میره

مهدوی کیا بی جون شده/بنزینش دیگه تموم شده

برانکو عجب بلاییه/آدم با صواتیه

ای کاش ایویچ نداشتیم/ای کاش دادکان نداشتیم/

ای کاش ما توپ نداشتیم/اصلاً فوتبال نداشتیم



آف لاین های جالب | اس ام اس
سلام


نمی دونم چند روز چی شده که اصلا نمی تونم یه وبلاگ رو ببینم بعد از ده دقیقه با هزار بد بختی یه وبلاگ نمایش داده می شه نمی دونم مشکل از سروره یا از جای دیگه؟

بچه ها چون می خوام لینکم یک شکل باشه لطفا لینک منو با این اسم عوض کنین

๑۩۞۩๑عکس جوک اس ام اس آف کوچه گرد๑۩۞۩

خداحافظ................. خداحافظ یاهو مسنجر................ خداحافظ وبلاگ ................خداحفظ بچه ها................من دیگه رفتم ..............خدا حافظ تا فردا صبح!


مگه می شه که پرنده بمونه بی اب و دونه......مگه می شه که قناری توی بغض اواز بخونه......اگه تو بری ز پیشم من همون قناری می شم که تو بغض و گریه هاشم می گه:انرزی هسته ای حق مسلم ماست


به غضنفر می گن برو با اره برقی 1000تا درخت بکن می ره 996 تا می کنه خسته می شه می شینه .می گن چرا نشستی؟روشنش کن 4تا دیگه هم بکن .می گه : ا مگه روشنم می شه؟


معتاده وایساده بوده کنار خیابون به تاکسیها می گفته: عید عید یه راننده نگه می داره می گه : ما خیابونی به نام عید نداریم .معتاده می گه : ای بابا چقدر از ادم حرف می کشید منظورم شر بهاره دیگه !!!


اگه تو کوچه پس کوچ های دلم گم شدی.دنباله کسی نگرد که آدرس بهت بده چون غیر از تو کسی اونجا نیست

خیلی بی فرهنگ و بی شعوری................................................... در جامعه امروز بیداد می کنه

خدایا... اسلام را بر صهیونیسم، لبنان را بر اسرائیل و نرگش را بر شوکت پیروز گردان... آمین!

LOVE
L : لنگت پیدا نمیشه
O : عمرمی
V : وجودمی
E : انگار اشتباه فرستادم


انرژی ذغالی روزی به پایان میرسد ما خواهان فناوری هسته ای می باشیم (فدراسیون وافوری های ایران)


سلام امروز روز بزرگداشته پت و مته. این اس ان اس رو باید برای شبیه ترین فرد به این عزیزان فرستاد عزیزم روزت مبارک

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه.

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد.

افسوس... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد... برای آنچه از دست رفته آه میکشیم

مهم این نیست که قطره باشی یا اقیانوس، مهم این است که آسمان در تو منعکس شود.


روزی کـه دلـم پیش دلت بود گرو/ دستان مـرا سخت فشردی کـه نرو
روزی که دلت به دیگری مایل شد / کـفـشـان مـرا جفت نمودی که برو.

هیچ وقت به خودت مغرور نشو ....... برگ ها همیشه وفتی می ریزن که فکر می کنن طلا شدن.
از من می خوای فراموشت کنم
هروقت تونستی برف روسیاه کنی... پر کلاغ رو سفید کنی.... آتش رو بوس کنی... توی آب یه نفس عمیق بکشی... اون موقع من میتونم فراموشت کنم.واگه نتونستی همیشه باهات هستم.

زیبایی عشق را بوجود نمی آورد بلکه عشق است که زیبایی به وجود می آورد

شعر عاشقانه غضنفر
بی تو هرگز

.
.
.

با تو بابام نمی زاره

سلام ببخشید بدموقع مزاحم شدم یه دو سه میلیون داری قرض بدی؟می خوایم پول جمع کنیم برای نرگس خونه رهن کنیم.تا مشت محکمی بر دهان استکبار بزرگ آقای شوکت زده باشیم.

Pppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppp ee bebakhshid kelide p gir karde bood




علی دایی | اس ام اس


علی دایی ممکن است روزی از تیم ملی...........؟

1.: پول بیشتری بخواهد

2. این همه بار را برداره ببره یه جای دیگه

3. بخواهد که بیشتر به عنوان تماشاچی در زمین حضور داشته باشد

4. هر سه مورد


بعد از بازی ایران و آنگولا خبرگزاریهای جهان اعلام کردند:

سهراب و رستم به داد ایران رسیدند!!


شوت های میرزا پور مانند...........؟

الف: مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی

ب: مگر میرزا پور شوت هم بلده

ج: گزینه الف

د: گزینه ج


می دونی فرق علی دایی با چوب بستنی چیه؟ ...........................زیاد به

مخت فشار نیار هیچ فرقی ندارن


.علی دایی به احتمال زیاد در بازی فردا مقابل ژاپن به بازی خواهد رفت. او که

خود را برای بازی روز 5 مرداد 1425 آماده می‌کند، گفت: به لطف خدا و دعای خیر

مردم مصدومیتم چندان مهم نیست و با عصای همیشگی در زمین حضور خواهم یافت و در

پست تخصصی‌ام به مانند سنوات نزدیک به صورت تک مهاجم بازی می‌کنم و عصا را هم

برای مصدومیت می‌برم، نه برای کهولت سن. وی اضافه کرد، عواملی مانند تغذیه و

... در آمادگی وی بسیار موثر است.


2. فیفا فاش کرد که راز خداحافظی نکردن دایی را کشف کرده است. سخنگوی فیفا

گفت: ما هر چه دیدیم کدام افتخار است که دایی آن را به دست نیاورده و به

بهانه آن خداحافظی نمی‌کند، نتوانستیم چیزی بفهمیم تا آن که نوه آلکس فرگوسن

گفت: در دیدار فینال لیگ قهرمانان 1999 علی دایی در دقایق آخر نتوانست همراه

بایرن مونیخ قهرمان شود و پدر بزرگم همراه منچستر قهرمان شد. به دنبال این

کشف، فیفا قول داد، کاپ لیگ قهرمانان را به دایی بدهد تا وی خداحافظی کند.

فیفا مدعی شد که می‌خواهد در تاریخ دست برده و نام علی دایی را در لیست تیم

منچستر 1999 قرار دهد و یا بایرن را قهرمان 1999 اعلام کند.


. فرزند کلیزمن که اکنون در تیم ملی آلمان بازی می‌کند، در دیدار تدارکاتی

چند شب پیش ایران مقابل آلمان به هنگام دست دادن با علی دایی در ابتدای بازی

گفت: چهره شما برای من آشناست و گمان می‌کنم، شما را هنگام تماشای بازی ایران

ـ آلمان 1998 که پدرم گل زد و از تور دروازه شما خوشش آمده بود و می‌خواست آن

را ببرد، شما را پشت سر او دیدم، اما علی دایی (این بار زودتر از آصفی) همه

چیز را تکذیب کرد و گفت: من تازه از تیم ملی امید آمدم و در آن زمان جای

دیگری بازی می‌کردم.


علی دایی اظهار امیدواری کرد که در بازی مقابل لائوس، مثل ادوار گذشته،

بتواند پنج تا شش بار هت تریک کند.

گفتنی است، فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال آسیا خواسته بود تا

ایران را با لائوس هم‌گروه کند تا بلکه دایی پس از ده سال پایش به گل باز شود

تا نوار موفقیت‌هایش پاره نشود. هم‌اکنون دایی با 2195 گل ملی در صدر گلزنان

تاریخ فوتبال دنیاست و فرانس پوشکاش، با بیش از 2000 گل اختلاف در رتبه دوم

است، اما دایی هنوز موفق نشده در جام جهانی گل بزند.

وی ادامه داد: شاید اگر در جام جهانی اخیر، هت تریک کند، حاضر شود موضوع

خداحافظی خود را کمی جلو بیندازد. وی همچنین گفت: من تا آخر عمر مدیون

لائوسی‌ها هستم.




یارو داشته توی خیابان راه میرفته که یکی از راه میرسه

محکم میزنه توی گوشش

یارو بر میگرده به طرف میگه شوخی بود یا جدی؟

طرف جواب میده خیلی هم جدی بود

یارو میگه خوب شد چون من اصلا با کسی شوخی ندارم



غضنفر نصف شب توی خیابون رانندگی می کرد که یک دفعه ترمز نمیگیره از اون طرف یک کامیون می اومد غضنفر به بقل دستی اش که خواب بود گفت : اصغر بلند شو این تصادف رو ببین


به غضنفر می گن خسته نباشی میگه:حالا اگه باشم میخای چه غلطی کنی


غضنفر رو واسه 15 سال میندازن زندان میگن میگن تو این 15 سال یه چیزی بخواه واست بیاریم میگه سیگار بعد 15 سال در رو وا میکنن میبینن غضنفر یه سیگار دستشه میکه کبریت دارین



یکروز غضنفر داشت با اتوبوس میرفت مسافرت شب تو اتوبوس رفت یه چیزی رو گذاشت تو گوش راننده برگشت راننده رنگش پریدبعد از چند لحظه باز هم رفت پیش راننده بعد از چند لحظه راننده با عصبانیت زد بغل همه گفتند چی شده رانده گفت بابا یکسره به من میگه چپش کن تا بخندیم



غضنفر میره ماه عسل برمیگرده زنش بهش میگه چرا منو نبردی میگه خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم


روزی بود روزگاری نداشت جنگلی بود که درخت نداشت در این جنگل شکارچی بود که تفنگ نداشت روزی این شکارچی باتفنگی که فشنگ نداشت اهویی شکار کرد که سر نداشت وانرا در کیسه ای انداخت که ته نداشت این شعر شاعری داشت که اسم نداشت درسته سروته نداشت اما ارزش سر کار گذاشتن روداشت


یه روز غضنفر سوار یه اتوبوس 2 طبقه میشه میره داخل اتوبوس طبقه اول جا نیست میره طبقه بالا و میشینه اتوبوس میره و یه هو خودشو پرت میکنه پایین تو خیابان ازش میپرسند ؟ چرا خودتو پرت کردی

میگه اتوبوس راننده نداشت



غضنفر از تهران بر میگرده پیش همشهریاش میگه: رفته بودم تهران منو خیلی تحویل گرفتند. همه دورم جمع شده بودند و میخندیدند. تازه این که چیزی نیست اسم یه گل هم روم گذاشته بودند. همشریاش میگن چه گلی؟ میگه اسگل!!!


به غضنفر میگن روزی چند ساعت کار میکنی ؟ میگه 25 ساعت . میگن مگه میشه ؟ میگه صبح ها یک ساعت زودتر بلند می شم.

غضنفر تو سینما وسط نشسته بوده ، دست میکنه تو دماغش و حسابی تمیزش میکنه اما نه دستمال داشته نه میتونسته بلند بشه

به بغل دستیش میگه : آقا لطفاً اینو دست به دست کن بمالش به دیوار

به غضنفر میگن شما ایمیل دارید؟میگه نه خیلی ممنون الان ناهار خوردم!




سلام به همه

همه می دونین که من اهل سیاست و این چیزها نیستم و تا حالا هم چیزی از سیاست و مسائل متفرقه ننوشتم.

دیشب که داشتم مطالبم رو جمع و جور می کردم اخبار با جنایت های اسرائیل شروع شد."تاسیسات لبنان بمباران شد،چندین پل خراب شد،جنگنده های اسرائیل یک آمبولانس را هدف قرار دادند که یک امدادگر جان باخت،خانواده ای کشته شدند، ارتباط لبنان با خارج قطع شد و......."

آخه تا کی باید چنین خبرهایی رو بشنویم.امدادگر یا یه بچه چه گناهی کرده چرا اونا باید چوب حماقت یکی دیگه رو بخورن ،تا کی همه می خوان سکوت کنن اونا هم آدمن می خوان زندگی کنن.امیدوارم سرت درد نگرفته باشه اول نمی خواستم اینا رو بنویسم ولی گفتم اگه من ننویسم پس کی بنویسه« کشتار هر کس از هر نژاد و گروهی باهر دین و مذهبی ممنوع»

جکهای امروز رو بخونین ولی بازم به یاد بی گناه ها باشید

| اس ام اس
کشاورز نمونه با پیوند درخت پسته به زیتون میوه پستون را به وجود اورد!!!

من ، پینوکیو ،ملوان زبل ،سیندرلا ، زی زی گولو ، نمو ، پت ومت ، مرد عنکبوتی ، شرک، سندباد ، آلیس ،آن شرلی،میکی موس،کوزت،آنجولیا جولی،آل پاچینو،جنیفر لوپز،تام کروز،برادپیت،آمیتا باچان،مدونا،غضنفر وبقیه برو بچ قبولی تو رو توی کنکور بهت تبریک می گیم.

اگه یه سیب گاز زدی و دیدی یه کرم درسته توش بود اصلا" ناراحت نشو
اگه یه سیب گاز زدی و دیدی یه کرم نصفه توش هست اونوقت ناراحت شو

شنا بلد نیستی دلتو به دریا نزن

من خیلی دوستت دارم اگه می خوای بهت محبت کنم نقطه ها رو دنبال کن..................
................................................
.................................................
........................................................
..حالا دیدی کمبود محبت داری.

قاضی به دزده میگه تو این همه دزدی رو تنهایی انجام میدی؟؟

دزده میگه ای بابا مگه تو این زمونه آدم درستکار هم پیدا میشه که به شراکت انتخاب کنم؟؟!!!

معلم از دانش آموزش پرسید :
پرتقال کجاست؟ شاگرد گفت نمیدونم
پرسید آلاسکا کجاست؟ گفت نمیدونم
پرسید اسکیمو رو بگو؟ گفت نمیدونم
پرسید کانادا چی؟ گفت : اِاِاِ .... چی رو بگم؟ چرا هر چیزیتون که گم میشه یقه منو میگیرین؟ مگه من ضامن اموال شمام؟؟؟!!!!

قلی سوار هواپیما می شه می بینه هر کی با یه چیزی کلاس میاد یکی لب تابشو باز کرده جلوش یکی موبایلشو یکی ..... می خواد کم نیاره دستمال کاغذی رو برمی داره میذاره تو جیبش که یه گوشش بیرون باشه بغل دستیش میگه ببخشید این چیه میگه ای وای کی به من فاکس زده؟؟؟!!!!

از بینی ام تا دست من راهی به جز انگشت نیست

دلخوش به دستمالم نکن هیچ چی مث انگشت نیست!!

حرف دخترا رو باور نکن حرف پسرا رو اصلا گوش نکن


 
| اس ام اس
نه از خاکم نه از بادم نه در بندم نه آزادم نه آن لیلاترین مجنون نه شیرینم نه فرهادم فقط مثل تو غمگینم فقط مثل تو دلتنگم اگر آبی تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بی رنگم بدون تو چه بی تابم...


--------------------------------------------------------------------------------


بی تو هرگز نمی تونم زندگی کنم...پس بیا با هم گور به گور بشیم.


--------------------------------------------------------------------------------


مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم... مرگ آنست که از خاطر تو محو شوم


--------------------------------------------------------------------------------


در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا... تو گل ناز منی از دور می بوسم تورا...


--------------------------------------------------------------------------------


مرامی ترین اس ام اس های86
چروک لباتیم، بخند فناشیم
از شرکت فرش مزاحمتون میشم. می خوام دلمو فرش زیر پات کنم که جز دل من هیچ جا پا نذاری! هرجا باشی فرش زیر پاتیم...
قرمزی چشاتیم؛ نفازولین بریز فناشیم!


--------------------------------------------------------------------------------


صدات رو برام اس ام اس کن ،با نگاهت برام میس بزن،با قلبت بهم زنگ بزن،قلبم رو ویبرست تا من برات یه بوس بلوتوث کنم تا تو بزاری رو بک گراند لپت.


--------------------------------------------------------------------------------


در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری


--------------------------------------------------------------------------------


به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد
عجب از محبت من که در او اثر ندارد


--------------------------------------------------------------------------------


به غضنفر می گن نظرت راجع به 4 معقوله شعور .عقل.فکر و درک چیه؟ می گه ما به اینا می گیم چهار محال بختیاری


--------------------------------------------------------------------------------


غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد
دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد


--------------------------------------------------------------------------------


هیچ وقت رازت رو به کسی نگو وقتی خودت نمی تونی حفظش کنی چطور انتظار داری کسی دیگه برات راز نگهدار باشه













| اس ام اس
هر شهری یه شاهی داره و هر شاهی یه تاجی پس ما شاهیم و شما تاج سر ما


--------------------------------------------------------------------------------


اگر آسمون بیفته. اگر زمین بلرزه. اگر خورشید سیاه شه. اگر ماه به دو نیم شه. اگر دریا صحرا شه. . . . . . . . بدبخت داره قیامت میشه. نشستی اس ام اس می خونی



اگه دوست داری عمیق ترین ، طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم... رو لوله جارو برقی


--------------------------------------------------------------------------------


دوستی رو انتخاب کن که قلب بزرگ داشته باشه تا نخوای برای اینکه تو قلبش بری خودتو کوچیک کنی


عشق====>سرکاریه ... محبت====>تظاهره ... مهربونی====>مسخرست ... وفا====>مرده ... عهدوپیمون====>دلخوشیه ... عاطفه====>تموم شده ... مهر====>بازززز مدرسه


اگه یه خرس دنبالت گذاشت، نترس،

چون اونم فهمیده چه عسلی هستی


--------------------------------------------------------------------------------


من از شرکت گاز تمای میگیرم

میتونم از لپهاتون یه گاز میگیرم؟


--------------------------------------------------------------------------------


نگاهم با نگاهت کرد برخورد خدا مرگت بده حالم به هم خورد


--------------------------------------------------------------------------------


اگه همه زنبورهای دنیا نیشت بزنند حقته چون خیلی گلی!!!


--------------------------------------------------------------------------------


دیروز فرشته سراغم اومد و ازم خواست که از بین گل و گلدون، یکی رو انتخاب کنم، من هم گلدون رو انتخاب کردم تا تو رو توش بزارم، آخه کودی بهتر از تو پیدا نمی شه!


--------------------------------------------------------------------------------


برای دیدن

.

۰

بقیه مطلب

۰

۰

۰

روی ادامه مطلب کلیک کنید


بی معرفت شدی، محل نمی ذاری، این همه بی محلی برای چیه؟ حالا خوبه چی توز فقط از عکست برای تبلیغ استفاده می کنه اینقدر خودتو می گیری!


--------------------------------------------------------------------------------


الو برج مراقبت؟ اعلام وضعیت اضطراری. اگر قلبتون جا داره اجازه فرود می خوام. جا هست؟


اگر می خوای دوستت داشته باشم نقطه ها رو دنبال کن
..............
..............
..............
..............
دیدی کمبود محبت داری؟


--------------------------------------------------------------------------------


میخواستم بهت یه چیزی بگم که تاحالا به کسی نگفتم ...... دوو ....... ..... دوو. ..... ........ .....دووو وو.... ..... دوووس ........ دوووس ...... ........ دووووووووس ..... ......... .......... دوووووووووووست .... ....... دووووووووووووووست ..... ........... دوستا که بزنم زیر گوشِت آدم میشی!!


میخ قلبت لاستیک قلبمو سوراخ کرده. باور نداری پیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست


--------------------------------------------------------------------------------


این اس ام اس رو برای 2 نفر بفرست: اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم. بعد بشین فکر کن ببین خودت کدوم یکی بودی که من اینو برات فرستادم؟


»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....Eino befrest ta berese daste eshghet.berese daste oni ke dosesh dari , shayad onam toro dost dashto vasat ferestad



--------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------





























































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد